Español

Projectes seleccionats que formen part del Catàleg d'activitats culturals



LÍNIA 1

  • Del verb grec theaonai (veure, mirar, contemplar, observar) esdevé el concepte de teatre. Aquest, avui dia, abraça tot un ventall de manifestacions artístiques diverses que van més enllà de la simple fet de la contemplació.

  • Del verb grec theaonai (veure, mirar, contemplar, observar) esdevé el concepte de teatre. Aquest, avui dia, abraça tot un ventall de manifestacions artístiques diverses que van més enllà de la simple fet de la contemplació, i, en aquest cas, dirigit a un públic infantil i familiar.

  • La dansa és un art que s'expressa mitjançant desplaçaments i moviments del cos i que, seguint un ritme definit per la música, manifesta tot tipus de sentiments de l'ésser humà.

LÍNIA 2

  • Una de les múltiples definicions de l'art de carrer és tota manifestació cultural que pren l'espai públic (carrers, places, jardins, etc.) com a territori d'acció.

  • Les exposicions són un mitjà de comunicació i d'expressió de gran impacte. Tracten temes molt diversos i ofereixen la possibilitat de fomentar l'activitat artística, generar inquietuds, impulsar moviments, debats intel·lectuals, etc.
  • Projeccions

  • Com a forma de narrar històries o esdeveniments, el cinema és un art que s'ha guanyat a pols ser considerat el setè art.



  • Els cicles de conferències són una font de coneixement. Donen una visió o interpretació d'assumptes que són d'interès per a la societat, ja que fan que es prengui consciència i es reflexioni sobre diferents temàtiques.

  • Rutes culturals
  • Una ruta, un camí, un itinerari, un recorregut, un passeig a través del qual descobrir monuments, edificis emblemàtics, paratges meravellosos, mentre aprenem anècdotes i històries interessants i curioses.
  • Música

  • La definició acadèmica de música es podria resumir en l'art de combinar els sons i el ritme; però és molt més interessant sentir-la, escoltar-la o reproduir-la que definir-la.

LÍNIA 3

  • El foment de la lectura és una tasca diferent de la formació de l'habilitat de llegir, que s'inicia en la família i a l'escola, i que necessita de persones i llocs que permetin l'acostament als llibres.